likeadeadend

Alla inlägg under september 2010

Av likeadeadend - 2 september 2010 00:28

Känns så otroligt onödigt att kämpa för saker som man vet att man inte kan få, eller som inte är värda att kämpa för.
Är otroligt trött på att kämpa, känns som hela livet är en stor jävla kamp om rättvisa och om en jävla massa crap.
Orkar inte så mycket för tillfället.
Jag bor själv nu. Jag vet inte om jag var redo för det här egentligen. Jag har kommit i dåliga banor nu, när det gäller psykiskt.
Jag har sakta och egentligen ganska värdelöst försökt att svälta mig själv flera gånger. Jag vet inte varför.. Jag har alltid tyckt att jag är fet (emoblogg, you name it) och här om dagen stod jag och tog med en riktig titt på mig själv i spegeln, helt naken för att riktigt se hur jag egentligen ser ut, och jag blev bara mer och mer arg och ledsen av att se mig själv. Hur kan jag låta mig själv se ut på det här viset. 
Eftersom jag har haft mycket egen tid nu och har haft tid att kolla runt på alla hemsidor och alla personer som finns nu, och även sett otroligt mycket självdestruktiva människor, det fått mig att sakna rakbladen lite. Jag vill verkligen inte börja med skiten igen, men det känns som saker skulle bli så mycket bättre då. Eller ja bättre, allt skulle bli lättare för stunden iallafall en gång om dagen. Det enda jag fortfarande funderar över är om det är värt det. Vad vet jag liksom?
Nej, usch på mig själv. 
Jag ska inte besvära dom kanske 2 som kommer läsa det här inlägget. Förlåt. 

- like a dead end

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Anonymous.
Återvändsgränd, det kan nog beskriva mig bra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards