likeadeadend

Direktlänk till inlägg 12 juli 2010

Älskling, det är livet

Av likeadeadend - 12 juli 2010 16:13

Idag är jag glad. Väldigt glad. Ändå någonstans är det en slags oro som gror. Jag hatar att den är där, DEN SKA INTE VARA DÄR!
Imorgon åker jag iväg ett tag. Ja, ni kan ju gissa att det är till Arvikafestivalen, för det är det. Ska bli härligt att få komma bort från vardagen i några dagen till ett ställe utan gränser. Jag kommer känna mig fri.
Hoppas bara fan att inte alkoholen gör mig deppig för en gångs skull. JAG VILL HA KUL!
Fuck off.. Typ :(

Inatt så hade jag ångest. Låg i sängen.
Jag har lärt mig av en person i mitt liv att det är bra att skriva av sig. Jag har gjort det ibland. Jag skriver på mobilen för att ingen ska kunna se det. Men här vet ingen vem jag är (eller jo, en person). Så här skrev jag inatt:

"ångesten kryper tätt intill mig, frågan är ju om jag saknat detta trogna sällskap? ibland tvekar jag, men ibland så fick den ju mig att känna att jag levde/lever. är detta ett tecken på att jag lever, eller vill dom bara reta mig?
mr selfdestructor och jag är iallafall fortfarande ovänner"

Just det. Igår slängde jag alla mina gamla rakblad. Det kändes lite tungt, men det kändes också bra.

- like a dead end

 
 
emma

emma

12 juli 2010 18:58

Ja, arvikafestivalen är ju alltid något.;) Älskar också att skriva av mig ibland, när allt känns tufft. Är helt fast vid din blogg, det är nu du måste vara stark! Även fast det är hemskt svårt...

http://ame-lyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av likeadeadend - 2 september 2010 00:28

Känns så otroligt onödigt att kämpa för saker som man vet att man inte kan få, eller som inte är värda att kämpa för.Är otroligt trött på att kämpa, känns som hela livet är en stor jävla kamp om rättvisa och om en jävla massa crap. Orkar inte så myck...

Av likeadeadend - 7 augusti 2010 13:41

Inte skrivit på länge. Vad kan detta betyda? Jag har faktiskt mått riktigt bra ett tag nu. Känns som så mycket ordnar sig och att livet börjar ta tag i mig för en gångs skull. Vi har åkt runt ett tag, till göteborg. Blir alltid glad när jag kommer di...

Av likeadeadend - 27 juli 2010 00:50

& när paniken bryter ut, ler du svagt och viskar till mig: Du är värd att dö för....

Av likeadeadend - 26 juli 2010 00:56

Jag känner mig rätt så glad faktiskt. Det är rätt så bra nu. Rätt så! Har inte så mycket ångest för tillfället och dagen har varit riktigt bra. Det här gillar jag väldigt mycket. Skulle ge väääääldigt mycket för att må så här hela tiden. Antar att de...

Av likeadeadend - 23 juli 2010 01:09

Nu har jag inte skrivit på länge. Det har ju bland annat varit pga Arvika och allt det där. Arvika var jätte bra. Fick dock i mig lite för mycket alkohol första dagen och fick ångest senare på kvällen. Resten av dagarna så fick jag i mig en lagom män...

Presentation

Anonymous.
Återvändsgränd, det kan nog beskriva mig bra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards