likeadeadend

Direktlänk till inlägg 25 juni 2010

Färdig.

Av likeadeadend - 25 juni 2010 15:36

Idag har varit en hemsk dag. Riktigt hemsk.
Först och främst när jag vaknar har jag så ont i halsen att jag vet inte vart jag ska ta vägen, så kryper tankarna direkt iväg till alkoholen som var meningen att vara fixad iallafall igår och hur fan jag ska få tag på den nu.
Har varit stressad pga av att jag ska hinna få alkohol samtidigt som jag vill hinna i tid till "festen" jag ska på, vilket är omöjligt.
När jag stod och gjorde iordning mig förut också (plattade håret osv) så kände jag själv vad otroligt ful jag är. Fick ångest och den sitter fortfarande kvar. Jag stod och slängde glåpord över mig.

Snart ska jag iallafall fixa denna jävla alkoholen, långt borta, sen måste jag springa för att hinna med ett tåg som tar mig tillbaka till "festen". Det kommer bli så otroligt stressigt, jag känner det på mig.

Ikväll hoppas jag iallafall blir en bra kväll, tillbringas med bra folk och alkohol.
Åh, alkohol är så jävla problematiskt men ändå älskar jag det. Kanske för att det är det enda som riktigt får bort mig från ytan ett tag när jag inte vill hålla på med droger och anser mig iallafall såpass stark att hålla mgi ifrån dom.

Over and out

- like a dead end

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av likeadeadend - 2 september 2010 00:28

Känns så otroligt onödigt att kämpa för saker som man vet att man inte kan få, eller som inte är värda att kämpa för.Är otroligt trött på att kämpa, känns som hela livet är en stor jävla kamp om rättvisa och om en jävla massa crap. Orkar inte så myck...

Av likeadeadend - 7 augusti 2010 13:41

Inte skrivit på länge. Vad kan detta betyda? Jag har faktiskt mått riktigt bra ett tag nu. Känns som så mycket ordnar sig och att livet börjar ta tag i mig för en gångs skull. Vi har åkt runt ett tag, till göteborg. Blir alltid glad när jag kommer di...

Av likeadeadend - 27 juli 2010 00:50

& när paniken bryter ut, ler du svagt och viskar till mig: Du är värd att dö för....

Av likeadeadend - 26 juli 2010 00:56

Jag känner mig rätt så glad faktiskt. Det är rätt så bra nu. Rätt så! Har inte så mycket ångest för tillfället och dagen har varit riktigt bra. Det här gillar jag väldigt mycket. Skulle ge väääääldigt mycket för att må så här hela tiden. Antar att de...

Av likeadeadend - 23 juli 2010 01:09

Nu har jag inte skrivit på länge. Det har ju bland annat varit pga Arvika och allt det där. Arvika var jätte bra. Fick dock i mig lite för mycket alkohol första dagen och fick ångest senare på kvällen. Resten av dagarna så fick jag i mig en lagom män...

Presentation

Anonymous.
Återvändsgränd, det kan nog beskriva mig bra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards