likeadeadend

Alla inlägg den 13 juli 2010

Av likeadeadend - 13 juli 2010 00:45

För att var ärlig. Jag litar inte på någon! Verkligen ingen.
Jag har aldrig varit med om att någon riktigt visat motsatsen till mig. Jag har vänner som inte säger något, men jag kan ju egentligen inte veta att jag kan lita på den.
Jag har blivit så sviken så många gånger av folk som haft svårt att hålla käften bokstavligen, så jag kommer aldrig mer kunna lita på någon.
Tillit är egentligen bland det viktigaste som finns i ett förhållande eller vänskap osv. Fast nu så är det så att jag skulle knappt ha några vänner om jag skulle gå efter att jag inte litade på dom, så jag har kvar dom ändå. Dom flesta får ju mig att må riktigt bra.

Om några timmar så sitter jag i Arvika och dricker sprit och vin, då kommer jag må riktigt bra. Jag längtar som bara fan!
Kommer ha svårt att sova i natt, så är det jämt när jag längtar mycket till något osv.

Jag borde sova.

- like a dead end

Presentation

Anonymous.
Återvändsgränd, det kan nog beskriva mig bra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards